miercuri, 6 aprilie 2011

Oficial ne merge bine

V-aţi prins? Chiar am ieşit în mod oficial din criză. Nu vă luaţi dupa cârcotaşi, nu mai credeţi în previziunile dezastruoase, cu atât mai puţin în cele extincţioniste pentru 2012, nu mai gândiţi negativ, think pink (sau mai bine orange) pentru că dl.Boc nu a minţit: nu mai e criza. Adică, pentru a fi mai explicit, s-a decis că gata, pacientul Romania s-a făcut bine, tratamentul aplicat a fost la fix, medicii au lucrat ireproşabil, încă puţin regim şi, din primavara următoare, îşi poate relua traiul (si mălaiul) de dinainte. L- am văzut cu ochii mei pe dl prim ministru când a spus răspicat la televizor că, după calculele specialiştilor, am ieşit din recesiune însă asta nu înseamnă că ne va fi bine imediat. Ci, cam de la anul, când este prognozată şi recuperarea integrală a tuturor pierderilor salariale suferite de bugetari în 2010. Şi, citeam în ochii domniei sale că ar mai ramâne loc şi de-o mărire mică de pensii, de salarii, da` puţin, nu mult că intram iar în criză. Da` de ce la anul şi nu acum? Simplu: pentru că la anul sînt alegeri şi e preferabil ca oamenii să mearga la vot gândind pozitiv şi cu sentimentul recunoştinţei întipărit pe chip. Vă intrebaţi probabil, pe bună dreptate, şi de unde bani că economia reală e legată la aparate? Habar n-am; poate din fondul de rezervă al BNR, poate de la FMI sau, cine ştie, chiar din economiile făcute din tăierile de salarii; dar vor fi. Nu-i aşa că e tare dl. prim ministru?

Cât or să ţină banii şi traiul bun ? Nu ştiu, dar cel puţin până după alegeri. Şi criza, m-aţi putea întreba, ce s-a întâmplat cu ea, ce-a făcut dl Boc cu ea? Păi, ştiţi, eu cred că face cam aşa:



3 comentarii:

  1. http://www.infoprut.ro/2011/mario-balint-meal-ready-to-eat.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Curat murdar Coane ...
    Asta cu criza economica a Romaniei, seamana cu iesirea de sub amenintarea gripei porcine (promovata in tara sub numele de cod - "Cercel")(sic!), celebra AH1N1 ... in ziua fixata de guvern, a disparut, am scapat de ea ...
    Eh, sigur ca sunt printre noi si unii carcotasi, care refuza sa accepte ca am scapat de recesiune si care se incapataneaza sa traiasca in nevoi si saracie, insa acestia reprezinta cealalta Romanie, cea din opozitie. In schimb cei 5 milioane de romani care l-au reinscaunat pe actualul presedinte, prin bunavointa caruia ne-am repricopsit cu guvernele Boc 3, 4 si 5, se simt bine, sunt prosperi si increzatori in viitorul lor si al tarii.
    Asa cum am fost informati, toata vina o poarta populatia, care in ultimii 3 ani s-a puturosit si prefera sa traiasca din ajutorul de somaj.
    Cu toate astea, sunt unii din rasa portocalie, care traiesc din ce in ce mai bine, beneficiaza de bunavointa FMI-ului si muta sacii cu bani la adapost in bancile prietenoase. Evident ca returnarea banilor catre FMI, o vor face tot cei din opozitie, daca vor ajunge la butoane in 2012.
    Ma tem ca recesiunea de-abia incepe ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum cateva zile am mers la Calarasi la un proces unde facusem o cerere de faliment catre o firma care nu mai platise niste datorii de la intrarea in criza.Acolo un avocat din sala care vazuse ca-s venit din Bucuresti , imi spune ca pentru asta nu trebuia sa ma mai deplasez la Calarasi ca toata tara este in faliment , deci ma puteam prezenta oriunde.

    RăspundețiȘtergere