luni, 18 aprilie 2011

De Florii (continuare)

Dacă nu v-am spus, o fac acum - ne-am înmulțit (la Câmpina). După ce le-am terminat stabilimentul, în curtea din spatele casei au apărut noile colocatare, 30 de găinușe de bună condiţie care, de cum s-au acomodat, au început să contribuie la hrana sănătoasă a familiei.
În ce le privește, ele consumă iarbă, cereale  şi pâine. 

Mai jos, este doamna Felicia strângând recolta.
 

Nu se vede dar credeți-mă pe cuvânt, din brazde au apărut primii muguri de ceapă,usturoi, verdeață. Urmează să punem rosiile care, deocamdată sînt la școală și devin pe zi ce trece răsaduri eco pentru că știm de unde am achiziționat semințele.


Ați văzut? A început să înflorească magnolia (ăsta este evenimentul de primăvară al curții)...



...și au apărut și zambilele:


Lipsea ceva? Ceva bun de weekend, nu-i așa? Țineți-vă bine - a fost un berbecuț la ceaun, (cărniță bună și fragedă luată de la vecinii noștri arabi de lângă Radio, trebuie doar să le spui ce-ți trebuie) cu ceapă, usturoi și rozmarin, ardei iute întreg și, desigur, mult vin (am folosit pentru asta o căpşunică belea).


Vlad a gustat și i-a plăcut:

Pe urmă am gustat cu toții până n-a mai rămas nimic.
Şi pentru că  finis coronat opus, am avut la desert tort cu mere (din grădină) și cu frișcă, un deliciu comis integral de nevastă mea.

Toți participanții la festin s-au declarat mulțumiți. Am ciugulit pe terasă, supravegeați îndeaproape de unicul și prea iubitul pisoi al familiei - numitul Pițurcă.

Așa că, stimați cititori și dragi prieteni, cam așa a fost weekendul de Florii...















2 comentarii:

  1. Mda... Adevărul e că... până și Pițurcă pare mulțumit. Ei, ce să faci... criza asta bat-o vina...

    RăspundețiȘtergere