sâmbătă, 21 mai 2011

Constantin & Elena

La mulți ani tuturor care își serbează ziua azi..
Este și ziua mea și a soției mele. A fost și ziua mamei mele care nu mai este.
Sîntem la Câmpina unde ne-am bucurat și de soare și de ploaie și de liniște
Am sădit, am cules și am depus flori în acest weekend. Am tuns iarba, am hrănit găinile, cățeii, pisoiul, porumbeii, mi-am ajutat vecinul să sprijinim o porțiune de gard. Apoi ne-au venit niște prieteni și am vrut să gătim ceva special. Așa că am pregătit niște frigărui cu creveți, lămâie și legume și unele cu piept de pui, ardei colorați, ceapă și cașcaval.Le-am alintat cu un sos de ulei de măsline ,limete, soia și oțet balsamic cu puțintel usturoi . Am avut și un assortiment de fromage cu struguri, roșii chery și mere iar doamna Felicia a pregătit un desert simplu și de efect- căpșuni cu frișcă si ciocolată. Am moderat cu un rose 3 Hectare și am vorbit până am rămas fără cuvinte. A fost bine, odihnitor și ne-am încărcat bateriile.Iată și câteva poze


A ieșit iar soarele  așa că  am în încheiat ziua cu o plimbare prin împrejurimi.Iată țintirimul Voila -

Să aveți un weekend plăcut.

2 comentarii: