miercuri, 9 martie 2011

În curând

Ei, bine, da, după 20 de ani de vorbă la microfonul Radio România, mă voi apuca şi de scris. Vă aştept înapoi, aici, în curând. Când v-o fi mai bine şi vreţi. La orele voastre de cafea, de ceai, de muzică bună. Vă aştept la citit,  văzut şi  ascultat lumea într-un alt fel. Al meu. Zâmbind, între altele,  înainte de toate. La un blog de Oscarul blogurilor. Sau, mă rog, aproape....
Fotografie de Shannon Stapleton (Reuters) - Time Photos , 25 Feb. 2011


Va fi şi un loc deschis pentru ping-pong cu ponturi, idei şi obsesii. Asta pentru că eu cred cu sinceritate că se poate lovi corect şi precis şi spectaculos în acelaşi timp:


Îi mulţumesc şi unui bun amic pentru contribuţie la brânciul dat  în blogosferă. Mă duc să pun de-o cafea, înainte să mă apuc de scris de-adevăratelea. Până revin cu aroma cafelei cu tot,  l-am rugat frumos pe bătrânul Armstrong să ţină locul cald. S-ar putea să vă şi placă puţin: