luni, 21 martie 2011

Duminicale

Azi m-am rasfatat si am lenevit savurand intreaga zi victoria lui Lucian Bute, dupa un meci de manual. Apoi am facut cumparaturi in piata Matache pentru ca piata Amzei - care mi-e mult mai aproape - e dezafectata de vreo doi ani.
Mai tarziu am gatit cu doamna Felicia - jumatatea mea frumoasa - un boeuf bourguignon dupa o reţetă adaptata a Juliei Child.


Asta mi-a provocat o dubla plăcere: pe de-o parte am bucătărit împreună şi ne-am bucurat văzând cum prinde formă şi savoare grămăjoara de carne şi legume, iar pe de altă parte ce a urmat după ce am scos cocotta din cuptor, a fost un deliciu şi un desfrâu. (Trebuie neapărat să încep să pozez micile noastre aventuri culinare pentru a fi mai convingător).
Seara am iesit cu "picii", adica cu fiu-meu Vlad si prietena lui Ilinca la o pizza in Amzei si ne-am minunat de entuziasmul si jucariile lor.



Aflu insa cu neliniste - de ce oare? - ca de la anul se gandesc sa locuiasca impreuna, pentru ca, vezi Doamne, ar economisi timp si bani si ar invata mai bine impreuna (sint amandoi studenti la Drept).  Frumos dar amanam luarea unei decizii...
Acasa, deschid televizorul si aflu de la RTV, prin intermediul Presedintelui care a intrat in direct, ca pozitia Romaniei fata de razboiul din Libia va fi comunicata atunci cand va veni vremea (?) cetatenilor romani si mai descopar ca Adrian Severin este subiectul unui scandal legat de o posibila implicare a sa intr-o actiune de lobby platita. Mi-ar parea sincer rau sa fie adevarat...


În fine dimineaţă voi pleca trei zile cu treabă peste Prut şi s-ar putea să nu ne reîntâlnim până joi aici. Nu vă îngrijoraţi, revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu